Nyt SEO-tool: Sådan ser din virksomhed i virkeligheden ud på Google

Af Nanna, senest opdateret 31. januar 2014.

Sådan. Topplacering på Google. Nu får jeg endelig flere besøgende.

Eller…

Før du jubler over endelig at være kommet til tops på Google, bør du tjekke, om du nu rent faktisk ligger i toppen.

Når du taster din virksomheds navn ind på Google, vil resultaterne af din søgning nemlig afhænge af, hvad du tidligere har søgt og dine præferencer. Søgeresultaterne kan altså se helt anderledes ud for dig end andre vil se det.

Derfor har SEO.dk udviklet værktøjet clean.seo.dk. Når du søger herfra og over i googlesøgningen, vil resultaterne være renset for tidligere personlige søgninger og historik. På den måde får du altså den helt ”rene” google-søgning.

Clean.seo.dk gør det desuden muligt at se, hvordan din hjemmeside er placeret i andre lande. For selvom du måske har sikret dig førstepladsen i danske Google, er du ikke garanteret topplaceringer i Tyskland.

Find allerede nu ud af, hvordan din virksomhed er placeret i Google. Prøv Clean SEO her.


Ingen kommentarer

Tilføj en kommentar