TV-skærm med SEO og AdWords

Af Torbjørn Flensted, senest opdateret 25. marts 2013.

Vi har smækket en kæmpe TV-skærm på væggen, så vi kan følge med i AdWords-kampagner og de vigtigste alerts når det gælder SEO. På denne måde kan klassiske SEO-katastrofer eller AdWords-fejl opdages omgående. Alt sammen afgørende for de fleste virksomheders konkurrenceevne i Google.

Video: Få de vigtigste alerts og nøgletal for din SEO og AdWords:

TV-skærmen kan eksempelvis give overblik over følgende:

  • Salg og trafik fra AdWords-kampagner og Facebook-annoncer
  • Særlige typer udsving i trafik som kan tyde på fejl eller nyt forretningspotentiale
  • Alvorlige fejl på hjemmesiden der kan skade din forretning og vigtige placeringer på Google

Få din egen TV-skærm på væggen på kontoret

Vi kan hjælpe med opsætning af skærm ude hos virksomheden. Eller vi kan tilbyde en service, hvor SEO.dk overvåger alle de vigtige KPI’er og alerts for virksomheden. På denne måde er man hele tiden ajour med de vigtigste online kanaler og kan reagere omgående før eventuelle SEO- eller AdWords-katastrofer indtræffer.

Vil du også i fjernsynet?

Rigtig god SEO 😉


Ingen kommentarer

Tilføj en kommentar